Troškovi i oblici dostave
OVERSEAS EXPRESS
Troškovi dostave:
- Trošak dostave za narudžbe manje od 50 EUR iznosi 3,90 EUR.
- Dostava za narudžbe od 50 EUR i više je BESPLATNA!
- Povrat naružbi u iznosu od 50 EUR i više je BESPLATAN.
Načini plaćanja:
Ako Vašu narudžu plaćate pouzećem, dostavljaču je moguće platiti gotovinom. Pri plaćanju pouzećem naplaćuje se dodatna naknada u iznosu od 0,50 EUR.
Hoće li me dostavljač kontaktirati prije dostave?
Svaki klijent na dan dostave dobije SMS poruku s informacijama o broju pošiljke i telefonskom broju lokacije isporuke.
Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?
Molimo kontaktirati dostavljčku službu Overseas na e-mail: [email protected].
VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju oštećenja prilikom prijevoza, napišite prijavu o šteti i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike.
OVERSEAS PICKUP
Želite naručiti proizvod, ali Vaše slobodno vrijeme ne podudara se s vremenom dostave?
Nema problema!
Sada možete brzo i jednostavno odabrati jednu od sljedećih lokacija preuzimanja pošiljaka kako biste preuzeli Vaše pošiljke kada želite.
Troškovi dostave:
- Trošak dostave za narudžbe manje od 50 EUR iznosi 4,90 EUR.
- Trošak dostave za narudžbeod 50 EUR i više iznosi 1,30 EUR.
Načini plaćanja:
Isključivo plaćanje on-line
Nije moguće plaćati pouzećem. Na dan kada vaša pošiljka stigne do lokacije za preuzimanje, dobit ćete detaljne obavijesti.
Kada ću primiti naručene proizvode?
U roku od dva do tri radna dana.
Narudžba zaprimljena vikendom ili blagdanima:
Dostava kreće prvog ili drugog radnog dana nakon dana slanja Vaše narudžbe.
GLS
Troškovi dostave:
- Trošak dostave za narudžbe ispod 50 EUR iznosi 4,90 EUR.
- Dostava za narudžbe od 50 EUR i više je BESPLATNA!
Načini plaćanja:
- Prilikom plaćenja pouzećem naplaćuje se naknada u vrijednosti od 0,50 EUR. Dostavljaću je moguće platiti putem POS aparata i gotovinom.
Hoće li me dostavljač obavijestiti prije dolaska?
Svaki klijent na dan dostave dobiva SMS poruku s informacijama o broju pošiljke i telefonskim brojem lokacije isporuke. SMS obavijesti Vam dolaze na dan isporuke ukoliko Vam je pošiljatelj aktivirao tu opciju.
Što učiniti u slučaju kašnjenja pošiljke?
Molimo kontaktirati GLS na e-mail: [email protected]
VAŽNO: Provjerite pošiljku prije preuzimanja. U slučaju da je oštećena u prijevozu, napišite prijavu štete kod dostavljača i kontaktirajte naš Ured službe za korisnike
ŽELITE LI VRATITI PROIZVOD? provjerite više informacija OVDJE